Unieke samenwerking met innovatieve startup.
Salvia is een start-up, gevestigd op de High Tech Campus in Eindhoven. Een nog jonge onderneming, pas een paar jaar actief. Salvia heeft een veelbelovende medische innovatie ontwikkeld om mensen van clusterhoofdpijn en migraine af te helpen of in elk geval de klachten zodanig te verminderen dat het leven voor patiënten een heel stuk draaglijker wordt. Het maakt het bedrijf uniek in de wereld. Voor MarComeleon is het mooi om een bijdrage te mogen leveren aan dit bedrijf, dat zoveel betekenis heeft voor zoveel mensen.
De professionals van Salvia zijn betrokken en gemotiveerd en ze willen snel vooruit, ook op het gebied van marketingcommunicatie. Ze leggen de lat hoog, eisen kwaliteit. Dat past in de farmaceutische wereld waar Salvia deel van uitmaakt.
We zijn begonnen met het herontwerpen van het Salvia-logo. We hebben de aanpassingen vastgelegd in een digitaal huisstijlhandboek, waarin de kleuren, lettertypen en verschijningsvormen van het logo zijn beschreven. Op deze manier kunnen logo en huisstijl in de toekomst consistent worden toegepast. Uiteindelijk hebben we de gekozen ‘look and feel’ uitgewerkt naar diverse communicatiedragers.
Daarnaast zijn we aan de slag gegaan met het ontwikkelen van een compleet nieuwe, toekomstbestendige en gebruiksvriendelijke website. Er leefden uiteenlopende wensen op dat gebied, waaronder de mogelijkheid om de site zelf te updaten, geschiktheid voor mensen met migraine, de optie tot het delen van artikelen op social media en een tool voor de werving van nieuwe mensen. Al die wensen zijn gehonoreerd. Zie: https://www.salviabioelectronics.com.
Intussen hebben we tal van communicatiemiddelen ontwikkeld op basis van de vastgestelde huisstijl. Dat varieert van relatiegeschenken en een grote versie van het logo – vervaardigd uit duurzaam pet-vilt – bij de entree van het kantoor, tot een imposante storywall: een grote fotowand met de historie van Salvia erop. En we gaan door. Van kerstkaarten tot flyers, van rollup banners tot visitekaartjes en powerpoint-presentaties. Kortom, we mogen spreken van een nauwe en vruchtbare samenwerking.
Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal!