Werken aan een sterk eigen merk.
Laila Visser voert een goed lopende praktijk voor coaching en therapie op het gebied van mindfulness, zelfontplooiing en meditatie. Ze wilde haar website een frisse make-over geven en meteen haar naamsbekendheid vergroten. MarComeleon hielp haar daarbij.
Laila’s website heette MySerenity.nl. Die naam dekte niet meer de lading. MarComeleon startte een naamgevingstraject op, een gezamenlijke zoektocht naar een nieuwe naam die perfect past bij Laila en haar diensten.
Nadat een aantal opties gewikt en gewogen waren, bleek het de beste keuze om terug te gaan naar de basis. Laila vertelt haar unieke verhaal nu onder haar eigen naam: lailavisser.nl.
Aan de hand van het marketing-communicatieplan van MarComeleon kwam er een nieuwe huisstijl en beeldmerk. Laila’s partner vernieuwde de website, MarComeleon liet de webteksten opfrissen en verzorgde nieuwe, professionele fotografie. Ook ontwierpen we een fraaie brochure en advertentiemateriaal.
Met al deze nieuwe, professionele communicatiemiddelen heeft Laila ruim voldoende munitie in handen om de komende tijd verder te werken aan haar naamsbekendheid en uitbreiding van haar klantenkring.
Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal!