Speelboerderij, ijshoeve en trekpleister.
Herpositionering Hoeve IJs
Vanaf het moment waarop zij de kippen- en koeienboerderij overnamen is het bedrijf van de familie Willems in ontwikkeling. Ooit gestart met de verkoop van ambachtelijk bereid ijs veranderde de naam in ‘Hoeve IJs’. In de afgelopen jaren groeide het bedrijf uit tot een plek waar veel gezinnen, wandelaars en verenigingen neerstrijken. De boerderij, het restaurant en de speeltuinen vormen de perfecte mix om je te ontspannen en je te vermaken.
MarComeleon werd benaderd voor het updaten van de website met tekst en beeld. Omdat de naam Hoeve IJs de lading niet helemaal meer dekte, adviseerden we een naamswijziging, inclusief restyling (logo, huisstijl, communicatiedragers).
Na een uitgebreid naamgevingstraject kwamen we gezamenlijk tot de naam ‘Malpie Hoeve’, genoemd naar het bekende natuurgebied in de directe omgeving van de hoeve. Een vertrouwd klinkende naam voor vaste gasten, die bovendien een brede(re) doelgroep aanspreekt, zoals wandelaars, fietsers en ruiters.
MarComeleon verzorgde de volledige introductie en positionering van het nieuwe merk. In de basis een modern, fris logo met bijbehorende slogan en doorgevoerd in alle overige communicatie-uitingen. We verzorgden onder andere de meertalige website, baniervlaggen, bewegwijzering, verpakkingen, tegoedbonnen en een verlichte reclamezuil met tijd- en temperatuurdisplay.
Door de herpositionering heeft Malpie Hoeve een uitstraling die goed aansluit op de organisatie en de huidige activiteiten en is er ruimte voor aanvulling en verbreding binnen het aanbod
Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal!