Robot-achtige rode kameleon aan een tak. Uitgevoerd als 3D image.
Finturo

Finturo groeit: de communicatie groeit mee.

Paul Godding en Roy Matheeuwsen werkten al jaren samen op het gebied van financiële advisering, tot ze afgelopen jaar besloten om als één merk verder te gaan. MarComeleon hielp om het nieuwe merk breed bekend te maken en blijvend op de kaart te zetten.

Eenduidige uitstraling

Eerst werd in samenwerking met MarComeleon, na uitgebreid vooronderzoek en brainstorm, een nieuwe naam gekozen: Finturo. MarComeleon creëerde voor dit nieuwe merk een modern en opvallend logo, inclusief een bijpassende huisstijl. Natuurlijk werd het nieuwe merk als eerste gepresenteerd aan het personeel. Daarvoor stelde MarComeleon een origineel, functioneel en smakelijk pakket samen voor alle collega’s. Alle relaties van Paul en Roy ontvingen per post een fraai uitgevoerde mailing waarin het nieuwe merk werd voorgesteld. We bouwden een one-page-website (www.finturo.nl) als basis voor een meer uitgebreide site in de toekomst. En we zorgden ervoor dat Finturo voortaan luid en duidelijk aanwezig is op LinkedIn, Instagram en Facebook.

Dat is nou ‘full-service’

Ondertussen groeit Finturo verder. Onlangs is het samengegaan met Adviseurs met Visie in Leende én volgde er een verhuizing naar Leende. Voor deze nieuwe organisatie ontwikkelde MarComeleon een introductiemailing, schreef en verspreidde een persbericht en paste de websites aan. Ook maakten we een nieuw ontwerp voor de lichtreclames en andere gevelreclame op het kantoor in Leende. Kortom, een project van begin tot eind. Nu weet je meteen wat die Engelse term ‘full-service’ betekent in ‘full-service marketing- en communicatiebureau MarComeleon’.

Een kleine impressie.
Toe aan een volgende stap?
Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal!

Andere goeie verhalen.

Salvia BioElectronics

Unieke samenwerking met innovatieve startup.

Korte aansporende samenvatting over dit onderwerp. Wordt getoond in: het overzicht, Google en Social Media. Beschrijf kort de meerwaarde in slechts twee regels, gebruik zoektermen...

Laila Visser

Werken aan een sterk eigen merk.

Korte aansporende samenvatting over dit onderwerp. Wordt getoond in: het overzicht, Google en Social Media. Beschrijf kort de meerwaarde in slechts twee regels, gebruik zoektermen...

Tembo e-LV

Verhuizing geeft nieuwe impuls aan uitstraling bedrijf.

Korte aansporende samenvatting over dit onderwerp. Wordt getoond in: het overzicht, Google en Social Media. Beschrijf kort de meerwaarde in slechts twee regels, gebruik zoektermen...

Zorgwinkel De Bus

Nieuwe start na verhuizing.

Korte aansporende samenvatting over dit onderwerp. Wordt getoond in: het overzicht, Google en Social Media. Beschrijf kort de meerwaarde in slechts twee regels, gebruik zoektermen...

QuipSavers

Van Marktplaatsverkoper naar een écht merk.

Korte aansporende samenvatting over dit onderwerp. Wordt getoond in: het overzicht, Google en Social Media. Beschrijf kort de meerwaarde in slechts twee regels, gebruik zoektermen...

ACN Water Treatment

Eenduidige uitstraling, online en offline.

Korte aansporende samenvatting over dit onderwerp. Wordt getoond in: het overzicht, Google en Social Media. Beschrijf kort de meerwaarde in slechts twee regels, gebruik zoektermen...

Dommelse Dorpspomp

Helpen uit lokale betrokkenheid.

Korte aansporende samenvatting over dit onderwerp. Wordt getoond in: het overzicht, Google en Social Media. Beschrijf kort de meerwaarde in slechts twee regels, gebruik zoektermen...

SKOzoK Haagstraatplein

Bezoekers wegwijs maken.

Korte aansporende samenvatting over dit onderwerp. Wordt getoond in: het overzicht, Google en Social Media. Beschrijf kort de meerwaarde in slechts twee regels, gebruik zoektermen...

Gemeente Valkenswaard

Glasheldere communicatie naar burgers.

Korte aansporende samenvatting over dit onderwerp. Wordt getoond in: het overzicht, Google en Social Media. Beschrijf kort de meerwaarde in slechts twee regels, gebruik zoektermen...

Peuterdorp Valkenswaard

Campagne met een feestelijk tintje.

Korte aansporende samenvatting over dit onderwerp. Wordt getoond in: het overzicht, Google en Social Media. Beschrijf kort de meerwaarde in slechts twee regels, gebruik zoektermen...

Winkelhart De Belleman

Volledig nieuw gezicht voor gemoedelijk winkelcentrum.

Korte aansporende samenvatting over dit onderwerp. Wordt getoond in: het overzicht, Google en Social Media. Beschrijf kort de meerwaarde in slechts twee regels, gebruik zoektermen...

High Tech Campus Eindhoven

Vernieuwing en continuïteit communicatie.

Korte aansporende samenvatting over dit onderwerp. Wordt getoond in: het overzicht, Google en Social Media. Beschrijf kort de meerwaarde in slechts twee regels, gebruik zoektermen...

Wooniversum | VolkerWessels

Inspireren, voorbereiden en informeren.

Korte aansporende samenvatting over dit onderwerp. Wordt getoond in: het overzicht, Google en Social Media. Beschrijf kort de meerwaarde in slechts twee regels, gebruik zoektermen...

Hansa

Communiceren met de Nederlandse markt.

Hansa is een Duits bedrijf met een Nederlands hoofdkantoor in Nijkerk. MarComeleon werd benaderd om te fungeren als externe communicatie-adviseur voor de Nederlandse markt.

Malpie Hoeve

Speelboerderij, ijshoeve en trekpleister.

Korte aansporende samenvatting over dit onderwerp. Wordt getoond in: het overzicht, Google en Social Media. Beschrijf kort de meerwaarde in slechts twee regels, gebruik zoektermen...

Horizon Kinderopvang

Vernieuwing marketingcommunicatiemiddelen.

Korte aansporende samenvatting over dit onderwerp. Wordt getoond in: het overzicht, Google en Social Media. Beschrijf kort de meerwaarde in slechts twee regels, gebruik zoektermen...

WeDommelen

Karakter, ambitie en samenwerking.

Korte aansporende samenvatting over dit onderwerp. Wordt getoond in: het overzicht, Google en Social Media. Beschrijf kort de meerwaarde in slechts twee regels, gebruik zoektermen...

SKOzoK

Vrolijk en duidelijk de weg wijzen.

Korte aansporende samenvatting over dit onderwerp. Wordt getoond in: het overzicht, Google en Social Media. Beschrijf kort de meerwaarde in slechts twee regels, gebruik zoektermen...