Finturo groeit: de communicatie groeit mee.
Paul Godding en Roy Matheeuwsen werkten al jaren samen op het gebied van financiële advisering, tot ze afgelopen jaar besloten om als één merk verder te gaan. MarComeleon hielp om het nieuwe merk breed bekend te maken en blijvend op de kaart te zetten.
Eenduidige uitstraling
Eerst werd in samenwerking met MarComeleon, na uitgebreid vooronderzoek en brainstorm, een nieuwe naam gekozen: Finturo. MarComeleon creëerde voor dit nieuwe merk een modern en opvallend logo, inclusief een bijpassende huisstijl. Natuurlijk werd het nieuwe merk als eerste gepresenteerd aan het personeel. Daarvoor stelde MarComeleon een origineel, functioneel en smakelijk pakket samen voor alle collega’s. Alle relaties van Paul en Roy ontvingen per post een fraai uitgevoerde mailing waarin het nieuwe merk werd voorgesteld. We bouwden een one-page-website (www.finturo.nl) als basis voor een meer uitgebreide site in de toekomst. En we zorgden ervoor dat Finturo voortaan luid en duidelijk aanwezig is op LinkedIn, Instagram en Facebook.
Dat is nou ‘full-service’
Ondertussen groeit Finturo verder. Onlangs is het samengegaan met Adviseurs met Visie in Leende én volgde er een verhuizing naar Leende. Voor deze nieuwe organisatie ontwikkelde MarComeleon een introductiemailing, schreef en verspreidde een persbericht en paste de websites aan. Ook maakten we een nieuw ontwerp voor de lichtreclames en andere gevelreclame op het kantoor in Leende. Kortom, een project van begin tot eind. Nu weet je meteen wat die Engelse term ‘full-service’ betekent in ‘full-service marketing- en communicatiebureau MarComeleon’.
Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal!