Van Marktplaatsverkoper naar een écht merk.
Het verhaal achter QuipSavers
Lange tijd was Marktplaats het belangrijkste werkgebied van Manders Stocklots, waar het succesvol handelde in restpartijen voor magazijninrichting. Toen Hans Manders besloot de zaken groter en professioneler aan te pakken, klopte hij aan bij MarComeleon.
Hans wilde verder groeien in de internationale handel in werkplaats- en magazijninrichtingen. Daartoe gooide de ondernemer uit het Brabantse Someren zijn twee sterkste punten in de strijd: messcherpe prijzen en uitstekende service. Dat werden dan ook de uitgangspunten van MarComeleons communicatiestrategie.
Er kwam een nieuwe, internationale naam: QuipSavers. Een speelse en tegelijk zakelijke huisstijl. Een website met webshop. Een strakke business-to-business brochure.
We verzorgden bovendien de belettering van het wagenpark, de productfotografie, folders, advertenties in de juiste vakbladen, persberichten en posts op Facebook en LinkedIn.
Zo konden we QuipSavers een compleet marcom-pakket aanbieden: van idee tot strategie en van concept tot uitvoering. Voor Hans was het vooral handig dat hij met al zijn plannen niet hoefde te gaan shoppen bij verschillende partijen. Hij had één aanspreekpunt, MarComeleon regelde alles.
Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal!