Communiceren met de Nederlandse markt.
Hansa geeft toegang tot water in het dagelijks leven van de mensen, maakt het comfortabeler en chiquer: zowel in de badkamer, in de douche als in de keuken.
Dit doet Hansa met innovatieve producten die op zowel de behoeften van de zakelijke partners als die van de consumenten zijn afgestemd. Daarbij willen ze niet alleen het gebruik van water eenvoudiger en duurzamer maken, maar gelijktijdig het leven van haar klanten aangenamer maken en helpen hun thuis mooi vorm te geven. Een voorbeeld hiervan zijn de thermostaatkranen van Hansa.
Hansa is een Duits bedrijf met een Nederlands hoofdkantoor in Nijkerk. MarComeleon werd benaderd om te fungeren als externe communicatie-adviseur voor de Nederlandse markt. We gaven onder andere de complete Nederlandse folderlijn vorm en vertaalden alle Duitse teksten naar Nederlandse content. Ook realiseerden we de Nederlandstalige website, mailingacties, advertenties, banners en verzorgden we de vormgeving en realisatie van de beursstands. Het resultaat is een Nederlands, compleet en state-of-the art communicatiepakket dat goed aansluit bij de behoeften van de Nederlandse klanten van Hansa.
Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal!