Helpen uit lokale betrokkenheid.
Stichting De Dommelse Dorpspomp organiseert regelmatig activiteiten om de Dommelse bevolking dichter bij elkaar te brengen. Budget voor communicatie en andere zaken is er nauwelijks. Verschillende Dommelse ondernemers sloegen de handen ineen om de stichting vooruit te helpen. MarComeleon trad op als initiator, art director en projectmanager.
Tegen geringe kosten een compleet nieuwe uitstraling
Samen met een Dommels ontwerpbureau ontwierp MarComeleon een nieuw logo inclusief de daarvan afgeleide logo’s voor de vier evenementen die de Stichting jaarlijks organiseert. Ook het briefpapier en het Word-sjabloon werden aangepast. Daarnaast rolde MarComeleon het complete communicatieconcept verder uit, van het opzetten van de Facebookpagina tot het inrichten van de compleet nieuwe website tot het ontwerpen van posters, banners en flyers.
Een groot deel van dit project werd uitgevoerd in de vorm van sponsoring. Op deze manier werd het voor stichting De Dommelse Dorpspomp haalbaar om tegen gereduceerd tarief een professionele en herkenbare uitstraling voor de komende jaren neer te zetten.
Sociaal betrokken
Aan sociale betrokkenheid hecht MarComeleon veel waarde. Zo zijn we ook actief betrokken bij kindervakantieweek Doe-Week Dommelen, Bloemencorso Valkenswaard en stichting WeDommelen (voorheen wijkraad Dommelen). Op die manier dragen we ons steentje bij aan de sociale cohesie in de lokale gemeenschap.
Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal!