Eenduidige uitstraling, online en offline.
Specialist in waterbehandeling ACN zorgt ervoor dat industriële waterleidingen en –installaties altijd in topconditie en brandschoon zijn. ACN wilde een nieuwe krachtige en frisse huisstijl die past bij deze high-tech activiteit. Een mooie kans voor MarComeleon om zijn veelzijdigheid te laten zien.
Klant blij, wij blij
We bedachten niet alleen een nieuw logo en bijpassende huisstijl, we regelden ook het drukwerk, verzorgden de fotografie op locatie en bouwden een compleet nieuwe website (www.acnwater.nl). We ontwierpen een opvallende verlichte zuil, gevelreclame en de reclame op de bedrijfsauto’s, stuk voor stuk eyecatchers van jewelste. Zelfs details als e-mailhandtekeningen en MS Office templates in huisstijl werden niet vergeten. We worden altijd heel blij als we de klant kunnen laten zien wat we allemaal in huis hebben. De klant wordt daar ook heel blij van, want die kan al zijn communicatiewensen neerleggen bij één bureau. Dat scheelt een hoop kopzorg.
Digitaal of offset drukken?
Een leuk detail bij deze opdracht was dat we ACN goed konden adviseren over de kleurkwaliteit van alle uitingen. ACN stelt daar – terecht – hoge eisen aan. Na intensieve voorbereiding en tests adviseerden we de complete huisstijl digitaal te drukken. Niet alleen briefpapier en visitekaartjes, maar zelfs de enveloppen. Digitaal drukwerk heeft een groter kleurbereik dan offset. Alleen digitaal worden de kleuren van de nieuwe ACN-huisstijl even fris afgedrukt als wij ze ontworpen hebben. Digitaal drukwerk lijkt iets duurder dan offset, maar dat verdient zichzelf snel terug dankzij de lage opstartkosten (waardoor een kleinere voorraad nodig is) en de formidabele, consistente uitstraling. ACN kan zich weer jarenlang eigentijds en professioneel presenteren aan de relaties.
Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal!